Έξοδα Αποστολής & Επιστροφές - Lansinoh

Έξοδα Αποστολής & Επιστροφές

Εδώ θα βρείτε πληροφορίες για τα έξοδα αποστολής και πώς να επιστρέψετε κάποιο προϊόν.

Αποστολή

Για αποστολές εντός Ελλάδας και παραγγελίες κάτω των 50€ επιβαρύνεστε με 3€ μεταφορικά έξοδα και 2,5€ για την υπηρεσία της αντικαταβολής.

Η ασφάλεια της ομάδας μας είναι η κύρια προτεραιότητά μας αυτήν τη στιγμή, γι ‘αυτό έχουμε θέσει νέα μέτρα ασφαλείας για την αποθήκη μας, για να περιορίσουμε με ασφάλεια τον αριθμό των ατόμων που εργάζονται ανά πάσα στιγμή. Περιμένετε έως και 10 εργάσιμες ημέρες για να φτάσει το δέμα σας. Εάν δεν λάβετε το δέμα σας εντός 10 εργάσιμων ημερών από την παραγγελία σας, επικοινωνήστε μαζί μας.

Οι παραγγελίες σταματούν στις 12μμ και θα υποβάλλονται σε επεξεργασία για αποστολή εντός 3 εργάσιμων ημερών.

Η επεξεργασία κατά τη διάρκεια εποχιακών αργιών και αργιών θα χρειαστεί έως και 2 εργάσιμες ημέρες για την επεξεργασία. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου θα υποβάλλονται σε επεξεργασία τη Δευτέρα, εκτός εάν είναι αργία, όταν θα γίνει επεξεργασία την Τρίτη.

Επιστροφές

Αν έχετε πρόβλημα με το θήλαστρο σας ή τα ανταλλακτικά μέρη, παρακαλούμε ελέγξτε τις Συχνές Ερωτήσεις   όπου εκεί θα βρείτε συμβουλές για το πώς να λύσετε κοινά προβλήματα.

Αν δεν μπορείτε να λύσετε το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε , παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στη σελίδα μας πατώντας εδώ.

Ως καταναλωτής πιθανόν να έχετε συγκεκριμένα δικαιώματα για να επιστρέψετε το προϊόν Lansinoh που αγοράσατε. Αυτό εξαρτάται από το που και το πότε το αγοράσατε, καθώς επίσης και το λόγο της επιστροφής.

Όταν αγοράζετε προϊόντα η ανταλλακτικά online , έχετε 14 μέρες από την ημερομηνία παραλαβής για να τα επιστρέψετε χωρίς να χρειάζεται να εξηγήσετε το γιατί. Δεν μπορείτε να επιστρέψετε προϊόντα με σφράγιση υγιεινής όπου έχει αφαιρεθεί η σφραγίδα ή έχει ανοίξει η πλαστική συσκευασία, εκτός εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό. Για να επιστρέψετε τα μέρη του θηλάστρου λόγω ελαττώματος, παρακαλούμε δείτε το σημείο 8.2 εδώ.

Ανατρέξτε στην πολιτική επιστροφών του ιστότοπου λιανικής πώλησης όπου αγοράσατε το προϊόν σε περίπτωση που έχετε περαιτέρω απορίες.

Τί γίνεται αν κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό?

Σε περίπτωση που έχετε αγοράσει κάποιο προϊόν και δεν λειτουργεί καλά, όπως θα έπρεπε, έχετε το δικαίωμα να το αρνηθείτε. Μπορείτε να το γυρίσετε πίσω εντός 30 ημερών με επιστροφή των χρημάτων σας. Εάν εντός 30 ημερών δεν το επιστρέψετε έχετε ακόμα το δικαίωμα για επισκευή ή αντικατάστασή του. Εάν δεν μπορεί να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί μπορεί να γίνει επιστροφή των χρημάτων σας. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την πολιτική επιστροφών ή επικοινωνήστε μαζί μας.

Έαν υπάρχει κάποιο ελαττωματικό προϊόν έχετε και την εγγύης που μπορείτε να κάνετε χρήση. Πληροφορίες για την εγγύηση μπορρείτε να βρείτε στο φύλλο οδηγιών που περιλαμβάνεται εντός της συσκευασίας. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε καλέστε μας στο 201-2014306. Παρακαλούμε αναφέρετε το πρόβλημά σας και πληροφορίες όπως πότε και από που το αγοράσατε.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές προϊόντων τα οποία ήταν ελαττωματικά κατά την πώληση. Μπορεί το θέμα να μην είναι λόγω ελαττωματικότητας αλλά λάθους χρήσης, διαβάστε το φυλλάδιο οδηγιών. Αυτό δεν επηρεάζει τα θεσμικά σας δικαιώματα


Mini Cart 0

Το καλάθι αγορών είναι άδειο.

X